2008.12.01. 21:22 ZeerOcooL

denevér-bőregér

Úgyterveztem, hogy ma egy 486-os compaq laptopról írok, meg is csináltam a képeket, nekiálltam volna, amikor is az erkélyen motoszkálást hallottunk. Kimentem, és ez a látvány fogadott:

Nicsak! 3 kis denevér. Valószínűleg téli menedéket kerestek, hogy aztán alhassanak, és az erkélyünk lett a kiszemelt lakosztály. Nagyon aranyos kis állatkák. Láthatóan már nekikezdtek a téli álmuknak, mert eléggé kómásak voltak. Fogtam őket, és egy kartondobozba raktam, majd behoztam őket melegedni. Aztán gondolkodtam, hogy mi legyen velük. Az erkély szeles, hideg. Viszont van a tetőn átjáró a lépcsőházak között, és vannak rajta lyukak is, de viszonylag szélvédett hely. Oda vittem őket, dobozostól.

Kis vizet is kaptak a tálkában, bár nem nyúltak hozzá, inkább aludtak. Óvatosan raktam át őket, éreztem, hogy nagyon ver a szivük, féltek, vagy izgultak, próbáltam nem felpiszkálni őket nagyon. Végül újra hallottam motoszkálást az erkélyről. Kis keresgélés után meg is találtam. Még négy denevérke volt egy nejlonszatyorban, őket is közéjük raktam.

Kettő látható lent, egy itt fent középen, egy pedig alul a nejlonzacskó alatt. Miután őket is átraktam a dobozba, ahol meleg van, ők is megnyugodtak, szépen elaludtak. Illetve remélem. Holnap reggel pedig ha még ott lesznek, elviszem őket az állatkertbe, hogy aztán szakszerü gondozásba részesülhessenek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szereztem.blog.hu/api/trackback/id/tr23798685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bala2.0 2008.12.04. 14:54:21

nem kötekedésként, de lehet be rakni tovább gombot és akkor nem kell ennyit scrollozni a főoldalon :D

milyen nektek az erkélyetek? olyan furcsa a képeken :D
süti beállítások módosítása